Gomorgon morron frilla.

Hejhej. Lördag, inte jättelyckat. Ska ut och träna med pappa. Sen drar vi till peter och charlott. Ska käka där, och ha allmänt trevligt. Ska också fåå käka glass idag. yeeeeeeeppppiiii ! :D
Mjukglass är de bästa som finns.
Igår var de faktiskt en rolig dag. Fast att jag fick gå HELA dan. Började med att gå till pålsjö. Sen skulle vi gå två sjukt långa runder med orgenteringen. Sen yrade vi runder i stan. Sen hem till mig. Skulle egentligen träffa molly. Men hon kunde inte. Så jag, Bianca och Julia stack och träffa adam och hans kompisar. Sen stack Bianca. Så palla jag och julia inte mer. Så vi lekte kurra gömma. Kollade på killarna som spelar hif. Skit kul. Sen gick jag och Julia ner och köpte nötter. Eller jag gjorde de.
Go fredag asso (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0