Man lever kanske bara en gång.. Vete ni de? ;)

Asso jag hatar verkligen godis. SÅÅÅÅÅÅ gott. För gott !! Är så sugen på godis, de e skit jobbig. Men på fredag, ska jag och bianca stor handla gottis ;) Idag är de i alla fall onsdag, och herregud ! de e torsdag imorgon ! Tiden går föööörrrr fort. Men de är bra. SNART SOMMAR ! Yesss. Blir nästan sprallig av att bara tänka på det. Idag har det varit en skit rolig dag. På SO:n så skrev jag en fjollig berättelse. Är nästan värd att åka ut på bloggen. Den handlar om Perarnerompställe. Så fjantiga, men vi är vi. Och det är vi stolta för! Efter skolan stack vi ut och åt thai/suchi buffe. Och ni som läser min blogg, vet att jag ÄLSKAR sushi. Bästa som finns! Sen stack vi tillbaka till skolan. Klockan var då vid sex tiden. Satt på skolan och käkade kladdkaks muffins som hade blivit missbildade. Nior skulle sälja de till föräldrarna. De var då föräldrarmöte. Sen stack jag hem med mamma och pappa. Har fått en ny foundation (y) Har pluggat på engelska glosorna till på fredag. Så dem kan man. Har bara spanska till nästa fredag. Usch, det är ju skit mycket som man ska kunna ;ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0