Ida.

Gud vad jag e trött. Helt sjukt. Deppig också. Fick som en socker kick utan socker innan idag. Ni vet, när man käkar socker blir man hyper sen sjunker de. Precis de fick jag innan idag. Men de konstiga va att jag inte käkat något med socker idag.
Tittade i alla fall teater i skolan idag. Va väl sådär :) Men mycketmycket roligare än att ha lektioner och sluta fyra. Fick sluta halv tre kanske. Sen stack jag, Bianca, Elsa och Hannes till espresso house vid hamen och frågade efter prao plats. Och de fick vi. Är så sur att jag inte fick proa hos Calle-Mange ! Men han ska visst föda barn vid den tiden. Och jag vill helst att han ska vara där. Jaja, jag lär mig själv att fotografera. Så får jag komma och praoa hos honom i sommar istället. SÅ SUR!

Kommentarer
Postat av: julia wall ♥

så söt du är cassie ! :d <3<3<3

2011-03-15 @ 19:36:35
URL: http://juliacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0