Taggar soffan !!

Skolan började inte riktigt på topp. För sov mig en timme. Skulle gå upp halv sju. Men det blev halv åtta. DUM DUMMA MOBIL !! men kom såklart inte försent. Började med bild. Och vi ska vara färdiga med vårt " fotograferings project " på tisdag nästa vecka. Och jag är inte färdig ;s MEN ! Nu precis - typ - kom jag på hur bilden ska se ut. Kommer bli sjukt tufft om det fungerar. Så nästa vecka får ni se hur den blir. Sen hade vi hemkunskap. Jag och my fick göra hamburgare och pommes frites. Blev helt ok. Vi hade gjort för mycket krydda till burgaren. Aja ;)
Lunch, då fick jag moppa en hel våning ;s Musik skulle vi stå och redovisa om en artist. Rihanna skulle jag redovisa om. Då duktig man va (y) Sen bara tråkigt. Har varit och handlat med pappa. Och ikväll blir det mys vid tv.n (y) GILLAS. Så tjock jag känner mig. Men man ska faktiskt njuta av livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0