Sömnig tonåring...

Hade tänkt gå och lägga mig snart. Sjukt trött som jag tydligen är alltid nu för tiden. Börjar kvart över tio imorgon. Men slipper gå till skolan. Eller i alla fall i början. Ska till någon speciallist som ska kolla på mina tänder. Så kommer väl vara där ett tag. Harregud ! De är onsdag kväll. Imorgon är de torsdag och sen ska man sova hos Bianca. Shit va kul man kommer ha där! Tyvärr kommer nog inte My vara med och kanske inte Clara i heller. Så de kanske bara blir jag, Bianca och Elsa. Men vi kan ha kul ändå. Inte sant ? Nepp, nu ska mina tandtroll få smaka på tandkräm ! För den här lilla tösen ska hoppa i säng när som. Vi hörs imorgon innan jag sticker till tand snubbarna.
Nanna gott, för de ska jag försöka göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0