OMG, född som strippa ! ;D

Sitter hemma hos mamma och har precis käkat. Klockan är över sex. Jag vill inte att de snart är skola ;o
Men är ledig onsdag och torsdag för vi har utvecklingssamtal. Men de går oftast bra på mina utvecklingssamtal så jag oroar mig inte för något. Där emot vill jag inte börja med betyg. Är skit rädd för de. Jaja, kollar i alla fall tillbaka på en massa gamla bilder. Då dök den här lilla godingen upp. Shit, är de jag. Så söt. Varför är man inte liten igen ?? Sötnosen till vänster är min syrra CLARA ! Kommer ihåg hur mysigt de va att duscha i sommar regnet på sommaren ! Bjuder på en stripp bild på mig när jag var 6 år ;)


Kommentarer
Postat av: ELSA :D <3

fan vad söta ni e ;O <3

2011-03-20 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0