Måndag igen & snart Lördag ;d

Vem längtar till på lördag ? Joo, en liten tjej som heter Cassandra Englund! På lördag blir de fest ;d Nej, men jag och en massa kompisar ska sova här hemma hos mig. Så ska vi fixa mat, FOTA cp mycket. Sen sticker vi till ekebo och festar loss. Efter ekebo drar vi hem till mig igen och har mys här. Låter de inte som en toppen kväll ? Sjukt kul att vi kommer bli nio stycken !
Jaja, slutade i alla fall kl tolv. Hade halv studiodag (y) Sen stack jag hem till My, vi gjorde en apelsin drink med någon färgnings och smak sättar sak, sånt man har för att söta upp sprit drinkar. Sjukt gott var de.
Satt och snacka hur länge som hälst. Sen kollade vi män som hatar kvinnor. Ååh, vad bra dem filmerna är ! Blev hämtad av pappa, så handlade vi till veckan och till lördag. Och hämtade mina saker hemma hos mamma. Har käkat och nu sitter jag här vid datan. Är inte sugen på gå och lägga mig. Är skit trött. Får vara uppe ett tag till i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0