Lite sent inlägg.

Gokväll gokväll! Sitter just nu här uppe. För en timme sen gick jag och la mig. Hade tänkt sova då men de blev inte mycket sovande. Just nu orkar eller kan jag inte sova. Roligt roligt. Sa ju att jag skulle blogga i måndags ! Ups. Orkade inte de iheller. Så jag hoppas att ni kan nöja er med de här inlägget. Är ledig onsdag, torsdag så har tid att blogga nu i två dagar ;d Ne, ska bli lite bättre på att blogga. Imorgon ska jag inte göra så mycket, gå ut och gå. Plugga och gå på utvecklingssamtal. Fick våra omdömmen. Blev inte så nöjd som jag trodde jag skulle bli. Men jaja. Får väl bättre mig lite i skolan. Men fick inga "nej" så de är väl positivt ? Vi får n=nej, j=ja, j+=över målen. Så blir vi i alla fall bedömda. Detta inlägget får bli tråkigt. För har ingen bild och orkar inte fixa någon. Ska kolla lite bloggar och sen ska jag gå in och försöka sova. Sovsågott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0