Jag älskar väla ;D

Var ju hos Julia och sov där inatt. Vi hade sjukt mysigt. Först kom jag hem till henne. Så satt vi och snackade i typ två timmar om allt möjligt. Sen åkte vi till stan och kollade bio. " min låtsas fru ". Sen hem till henne igen. Satt lite vid datan och så. Satt och snackade och kollade två skräckfilmer. Men jag höll typ på att somna ;$ vid tre somnade vi i alla fall.
Vaknade vid halv tio tror jag. Sen kom mamma och hämtade mig elva. Så stack vi till väla. Fick ett par vår skor, byxor och ett linne. Fick också medicin och dator sladd, men de va ganska tråkigt ;) Hämtade Clara och sen satt man ute på ute platsen och solade ! Blir så glad av att solen är framme. Våren närmar sig. Det betyder också att jag blir gladare !! ;D Vid fyra åkte vi till mormor och åt. Skit gott. Har varit hemma nu ett tag. Har blivit klar med min bild uppgift (y) Blir nästan lite rädd och chockad när jag ser bilden ;) Men den får ni vänta med att se till på tisdag. Vill inte visa något i förväg för dem i min klass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0