Hjärter, Ruter, Spader & Klöver.

Skolan idag har varit super mysig. Vanliga lektioner, och ensamble. Kort dag. Efter skolan städade jag toaletterna. En veckas mentors städ avklarad. Ska nog stå i maten nästa vecka. Häldre maten än disken. Stack till pishan och kolla runder lite med Bianca, Julia, Elsa och Hannes. Sen stacka jag. Har hyrt film till ikväll och till imorgon. Ska ha mys kväll med pappa. Sen imorgon ska jag först kolla bio med Julia Wall. Världens sötaste tjej. Och sen ska vi kolla skräckfilmer hemma hos henne. Ska sova där också. Kommer bli hur mysigt som helst. Nu ska jag i alla fall spela kort med pappa.
Saknar sälen. Saknar att åka skidor. Längtar till nästa år. För då är man i backen igen (y)

Kommentarer
Postat av: IdaNilssonnn

Du är nte ensam jag saknar sälen sjukt mycket!

var där vecka 4 och vill bara tillbacka :(



Men man för tröstas med att de snart är vår och sommar !:D



/Ida

2011-03-06 @ 19:36:56
URL: http://blondinenidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0