Hemma igen.

Hallojsan alla fina apor ;)
Har varit en sväng i stan. Inte speciellt kul att gå i stan med pappa eftersom han bara vill därifrån. Så fick inte gå runt och kolla i några affärer. Han skulle bara lämna in ett par skor som hade gått sönder. Sen gick vi och köpte koksalt som jag använder för att tvätta navlen. Drop-it, jag rekommenderar att använda de som rengöring. Fick ett packet med 8 st av Alexandra för hon glömde de hemma hos oss. Tackar för de. Sen gick vi till hamnen. Där fick jag ett par bilder som blev bra. Men jag kan tyvärr inte visa mer än en bild. För någon av dem andra ska jag nog ha till min bilduppgift. Ska ta två andra bilder till. Detta ska vara inlämnat på tisdag. Men hade tänkt bli klar med en av de andra bilderna på söndag. Behöver Claras hjälp. I alla fall. Efter de gick vi till espresso house vid hamnen. Så myigt. Tog en frapino. De va längesen. Nu är jag i alla fall hemma. Ska packa ihop mina saker så jag kan lämna dem till mamma. Sen kör pappa mig till Julia.
Har ni sett havet i stan förresten ? ;)

Kommentarer
Postat av: fanny lindahl

vill du bli dagensblogg?

http://lifebylindahl.blogg.se/2011/march/dagensblogg.html



/fanny :)

2011-03-05 @ 17:21:42
URL: http://lifebylindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0