Godmorgon.

Tycker verkligen om när ni kommenterar. Har inte svarat på så många som jag kunde gjort. Men så är de.

Alice! om Super söta bilder på mig och Clara!:
älskar verkligen dina ögon cassie!

kan du ta någon närbild på dina ögon med och utan mascara nån dag!

tack på förhand!
:)

Svar: Tack så mycket.
Det är självklart att jag kan lägga ut en bild på mina ögon utan mascara ;) Kommer så fort bilden är färdig.

Idag blir de i alla fall teater. Eller först bild och träslöjd. Sen teater. Efter skolan ska jag och bianca fixa prao plats. Sen sticker vi till väla. Ska handla en present. Säger där emot inte vem de är till ;)
Men ni får ha de så bra. Ska sticka nu. pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0