God dag fredag.

Eller lite sen. Eller vad tycker ni ? ;)
Cp trött. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen. För just nu sitter jag i köket och funderar på att borsta tänderna och tvätta huvudet. Får vänta lite. Har varit en vanlig fredag. Fast vi hade spanska prov. Gick väl bra. Har tränat som en gris! Efter skolan gick jag och Elsa och träffade Julia. Vi skulle snacka om den andra april då vi ska fira några fjortonåringar. Men de får ni veta mer om när den tiden kommer. Imorgon sticker man till Halmstad. Ska träffa några där. Kommer nog bli en hel del bilder.
Vet ni vad jag har funderat på ? Att göra något kul av min blogg ! Men har inte en jäkla aning.. Om ni funderar på något ni vill veta mer om, eller lära er om mig. Så är de bara att säga till. Känner att bloggen är ganska tråkig. Säg bara till, jag bits inte ;)

I alla fall, nu ikväll så badade alla badtunna utom jag ;'( Snacka om att man blev avundsjuk !! Fick sitta och titta på, frös som in i! Längtar tills jag får ligga där och njuta. Negativt med navelpiercing + en annan sak - att vara tjej.
Kolla så underbart ! Vill bara hoppa i vår badtunna just nu ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0