Farmor & Farfar.

Är just nu hemma hos farmor och farfar. Eller bara farmor, eftersom farfar är på sjukhuset ;s
Har precis käkat. Blev något kött med potatis. Gott men inte min favvo mat. Tycker inte det så speciellt roligt här. Får väl sitta i en, två timmar och lyssna när dem pratar. Längtar hem.
Va ju hemma hos Bianca igår. Bästa kvällen på länge. Ni ska bara veta vad vi gjorde. Fast nä, de behöver ni inte. Haha. Har sån jävla tränings verk i armarna, över armarna. Bara en sak jag tycker ni ska få veta ;D
Är skit sugen på att ha mjukis byxor på mig. De får vänta. Ska vara lite trevlig nu innan pappa blir arg för jag sitter och tråkar vid datan. INTE KONSTIGT.

En chay som jag verkligen bara vill pussa på ! Saknar dig som fan syster !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0