Dum av dig !

Kom hem vid kvart över två. Slingade håret. Blev bra. Ljusare än innan. Men inte platina. Får inte de av mamma.
Har städat idag. Skit tråkigt. Fick städa extra mycket..
Måste fixa min gadrob. Ser ut som någon har krigat där inne ;o
Har pluggat engelska och spanska. Så de kan jag nu. Igår började jag med vår svenska uppgift. Vi har börjat med ett arbetsområde som heter resan. Så vi ska flyga till fyra länder och minst två världsdelar. Har hittat lite priser. Bara små börjat. Vi har egentligen inte börjat med detta arbetsområde. Men eftersom vi bara har fem veckor på oss så är de bra att ligga lite före. Imorgon blir de i alla fall skola. Skönt att få vila upp sig.
Får se om jag och Julia hittar på något efter skolan. Skulle egentligen på bio. Men Elsa kan inte. Så vi tar de en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0