Chacha bloggen ;)

Tjena ! Är hemma nu. Eller kom hem för tjugo minuter sen. Hade jojo-testet på idrotten. Sista lektionen. Lite så halvt trött. Men jag är fan stolt över hur långt jag kom. 9-5-6 kom jag till. Och jag går inte på någon sport. Har typ precis börjat springa igen. Men ändå ? Är jag inte duktigt? ;) Jo det tycker jag.
Gick en bit med bianca, sen stannade vi och snackade i typ 30-40 min. Frös som fan. Om man ska få ha bra väder så ska man få ha dåligt också. Vi ska vara glada att de inte snöar ! Kom hem och tömde diskmaskinen, man får ju vara lite snäll mot pappis. Han kommer väl hem om ett tag. Så ska vi göra hemma gjorda hamburgare ! De är jag värd. Nu ska jag i alla fall göra lite matte. Ska nog träna lite glosor och spanska. Hoppas jag pallar göra så mycket ;s Tveksamt !

Kommentarer
Postat av: molly nilsson

cassie du är så sjukt söt!

2011-04-01 @ 21:09:49
URL: http://mollysegna,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0