Blööö,bläää. Piss!

Jävla fitt data ! Ursäkta. Men är inte på så bra humör. Speciellt inte när cp datan segar ! Photoshop vill inte fungera ! Vete fan heller varför.. Hur ska jag klara mig utan de. Photoshop=mitt liv. Eller inte riktigt, men nästan. Hade tänkt börja på en ny header. Men NEJ. Min blogg vill inte uppdateras. Hade lätt viljat gå och dränka mig själv nu. Usch vilken tanke. Men jag e så trött och irriterad. Tror jag ska gå in och läsa i min bok så jag kommer på lite andra tankar. Kommer in i min lilla värld där alla berättelser blir till min egna lilla film. Mycket roligare än att sittar och vara irriterad..
Har verkligen inte lust att vara hemma. Vill göra så mycket. Speciellt shoppa ! Men nej, nu ska Cassie gå ner för trappan och in på toaletten och tvätta huvudet, plus borsta mina små tänder.
Fick förseten våra ps tröjor idag som man väntat på i nu tre månader eller fyra snart.. Dåligt av dem asso !
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lilla gumman, ta det lugnt nu! <3

2011-03-26 @ 11:35:13
URL: http://jsfn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0