Gomorgon !

Har skit ont i magen just nu, AAAJJJ ;s
Kommer stanna hemma hela dan idag.. Mamma tyckte det. Är riktigt sugen på att göra något. Men imorgon så ska jag till stan med Clara och Alexandra. Ska fika " kommer få mitt älskade istea !! ", kolla i affärer, sen e jag sjukt sugen på att gå och sola så ska göra det. Torsdag så fyller jag årrrrr !! Shit vad man längtar. Sen på fredag drar jag upp till gårvik och firar middsommar. Riktigt vackert är där, vill försöka dra med Bianca dit. Annars är det bara massa gubbar. Fast jag kanske träffar några andra ut i fall att. Sen blir det stockholm. Kommer kunna uppdatera där så de e gött.

" Gammal bild ! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0