De här va längesen ;)

Hallo alla brudar & pågar !
Det var ett tag sen. Känner att jag saknar er lite. Om det är ok för er så hade jag tänkt att börja blogga igen. Har hänt en del nu på senaste tiden. Men det roligaste av allt är att det är sommarlov. Fattar inte det riktigt, känns inte som sommarlov. Fast jag har bara haft sommarlov i snart en vecka, så känns det ändå som om sommarlovet snart e slut. Tragist, för efter sommaren börjar jag åttan. Är seriöst rädd. Betyg är inget jag längtar efter ;s
Jonte och Viktor har i alla fall sovit här i natt. Mycket trevligt. Är sjukt trött just nu. Fast dem har typ precis gått. Clara också, hon är i stan. Tråkigt att vara själv här...
Aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0