Ska gå och sova i min egna säng, va riktigt längesen. Kommer bli en dröm !

Stockholm va sjukt mysigt !! Snart drar jag till mallorca också. Men ska vara lite bättre på att uppdatera nu de sista tiden. Ska starta en fotoblogg med Julia mohn. Vi båda är väldigt intresserade av att fotografera så varför inte ha en tillsammans ? Så på Torsdag drar vi iväg och ska ta bilder till vår header. Kan berätta mer om de sen.
Igår så var jag på gröningen och grillade. Alltid mysigt med de folket. Badade, grillade, snackade och skrattade! Sen sov jag hos bianca. Innan vi somnade badade vi i hennes pool. Härligt eller vad ? Imorgon så jag sova hos clara så vi hörs då !

Gammal bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0