Hej mina sötisar !

Jag vet att jag inte är den bästa bloggare. Snart kör jag och julia igång vår fotoblogg. Tisdag ska vi ses och fixa den. Så hade tänkt ge er ett litet smakprov på hur jag kommer blogga. Som ni säkert vet så älskar jag att fotografera mina kusiner. Fick en massa fina bilder på dem när vi var i stockholm. Så det är bara att läsa och ta till er.
En sak jag tycker är väldigt fräsht när de gäller barn bilder. När man klickar på att man vill ha en bild svart och vit. Blir den oftast ganska mörk. Antingen gör jag vissa delar mörkare än andra eller så gör jag hela ljus. Bilden ser levande och härlig ut, kanske till och med lite levande. En bild kan vara förstörd i färg. Testa att göra den svart och se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0