Yr babbel.

Just nu känner jag inte för någonting. Känner mig sjukt pigg, samtidigt som jag känner att jag vill lägga mig i sängen och bara tänka fritt. Vara i min egna lilla värld. För imorgon ska jag upp tidigt och duscha, fixa huvudet och håret. Sen kanske jag tar på mig något också. Skolan och sen ska jag nog med Bianca, eller jag hänger inte med. Okej, vi börjar om. Ska kanske träffa Bianca. Nej! Jag ska nog vara med Bianca och Hannes imorgon. - så nu blev det nog lite bättre. - Vet inte riktigt var vi ska vara, vad vi ska göra. Jag vet inte speciellt mycket just nu. Men får se till att fatta lite mer imorgon.
Jag tror faktiskt jag är ganska trött ändån. Mm, så blir det. Sängen, nästa station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0