Wiho, det är redan Onsdag !

En liten översakning ska ni få senare ikväll. När jag orkar gå upp och fixa bilderna jag har tagit idag. Det har varit sol och himlen har varit molnfri. Men kallt som bara den. Bättre än skit väder.
Shit vad jag skriver mycket om vädret hela tiden. Ska nog sluta upp med det.
Längtar till helgen för då ska man ha kul med My, Clara och Bianca.
Imorgon slutar jag egentligen kl 2 men ska stanna kvar och hjälpa Bianca med städningen eftersom hon hjälpte mig när jag hade det. Men kan ju inte bara få, man får ju ge också.
Bianca fyller snart år, jag får säga till Elsa att vi får åka ut och köpa hennes present snart. Hahah, säger inte vad eftersom hon kanske läser. Kommer i alla fall bli roligt att se vad hon tycker om det.

Någon ritade mig i huvudet idag, undra vem det kan ha varit? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0