Varför är det så kul att shoppa? ;o

VARFÖR ÄR MAN INTE RIK ?!
Blää, man vill ju ha så jävla mycket!
Men idag är jag sjukt glad! Allt känns ju helt perfekt.

Skolan har börjat, fattar inte hur man kan sakna personer så mycket som jag har gjort.
Underbar skoldag. Jag har gjort framsteg! Jag åt sallad idag i skolan ;) Äter inte annars. Hatar skolmat -.-
Det är inte ätligt! ;ss

Efter skolan stack jag och Elsa till stan. Vi fikade på espresso house - min favorit.
Tog en Is Chai.
Sen gick vi in på Spirit Stores och där köpte jag min över kofta. Så glad att den fanns där!
Sen gick vi i lite andra affärer. Köpte också en annan tröja fast på Fröken Ethel. Och blev helt kär i en tröja där.
Så jag var tvungen att köpa den också ;$

Sen stack Elsa och så fortsatten jag in på Kicks.
Där blev det en ny mascara och nagellack.

Usch, fyyy. Där gick någon tusen lapp ;ss
Det skulle ju gå till mitt objektiv. Jag kommer ju aldrig kunna köpa de...
Jag e i alla fall nöjd med mina köp. Har vad jag vill nu för ett tag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0