Varför på en lördag? ;ss

Sicken jävla skit lördag.
Kom till Charlotte och Lina. Allt var bra, kollade film och lite så.
Sen efter vi ätit fick jag så jävla ont i magen.
Sjukt hård blev den och det känndes som om man hade pregat in en bowling kulla i magen på mig.
Gick på dass exakt hela tiden sen decka jag i sängen kl tio.
Lyckad?
Kul, en lördag förstörd.
Har fortfarande en liten bowling kulla kvar i magen men får hoppas det går över för jag vill till skolan imorgon.
Ska jag i vilket fall som hels men jag vill inte må illa ;ss
Har snackat lite med mamma om att jag vill ha navelpiercing. Och hon säger jag får önska mig det ;) Så det kanske blir en liten födelsedags present i förskott snart? vem vet ;)
Så nu blev jag lite glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0