Temat är TYP svart&vitt.

Var ju ute med Clara och fotade lite härliga, vinter/vår bilder. Tycke det var riktigt mysig att gå ut och fota igen. Det var ju ett tag sedan. Jag tror jag har fotat allt som går att fota här hemma. Men jag bara gäspar, tycker det inte är kul om det inte finns något nytt. Vi håller ju också på med ett fotograferings projekt på bilden. Har kommit på hur min bild ska se ut så då för vi se om det håller hela vägen. Annars får jag bara ta och hitta en ny idé och ta en ny bild. Inte mer med det.

Som rubriken lyder så är de flästa bilder svart & vita förutsom två bilder.



Jag tycker klotter/graffiti och järnväger är sjukt fint. Vet inte varför. De är ju ändån ganska enformiga. Men det är tufft tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0