Nanna kudde nu?

Ja, idag hände i stort sätt ingenting. Har passat min lille bror, och han sitter ju bara här uppe och spelar. Och hur svårt e de att ta hand om någon som tar hand om sig själv i stort sätt?
Så jag har bara legat i soffan och läst. Sicken soffpotatis jag e!

Har i alla fall fastnat för en bok. Kan liksom inte sluta läsa ;oo Det är ju inte bra, för då rinner ju bara tiden iväg. Skolan börjar ju snart och då vill man ju ta vara på den tiden som man har kvar.
Men på natten spelar det ju ingen roll. Ska gå in och nassa med min bok nu.

Tycker ni inte jag ska måla om mina naglar? ;O
Aja, det får jag göra imorgon ;)

Nu ska jag sluta babbla.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0