Knas!

Haha. Super härlig dag i skolan idag.
Bianca är hemma igen. Super, eller hur?
Efter en halv lång dag satt jag, Bianca och Elsa kvar på skolan. Sen stack Elsa. Men jag och Bianca satt kvar på ps2 till kvart över fyra när vi slutade 14.25.
Förstår inte att vi satt kvar i skolan när det e fredag och man kan gå hem ?
Vi är vi. Inget mer med det.

Nu är jag i alla fall hemma. Har ätit mammas bullar! Super mumsigt.
Sen har Clara ringt!! Hennes flyg va försenat så hon sitter i bilden nu. Sen kommer hon hit! Super glad. Men hon kommer ju va neger ;ss
Man får väl sticka med Bianca till solarium snart. Blek fis jag e ;)

En söt bild på mig och syrran sen mallorca i sommras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0