Jag hatar verkligen bilar!

Gokväll på er.

Då var man hemma igen. Kunde tyvärr inte säga hejdå eftersom min pappa gömmt datan ;s
Men men, det behöver vi inte snacka om.

Har verkligen varit en super mysig resa upp i Sverige.
Att bara vara själv med pappa var mysigt.
Är helt förälskad i skidåkning. Det e ju bara för härligt att glida ner för varje backen. Samtidigt som man kan komma upp i en riktig fart ;)
Har inte mycket bilder, och inte roliga heller för den delen. Det kanske kommer någon, vem vet?

Men det jag hatar mest av allt när man ska så långt upp,det är bilfärden!
Så jävla tråkigt. Man får ont i ryggen, tiden sniglar sig fram, man får myror i brallorna. Kan liksom inte sitta still.
Usch, och det sega är att v.6 ska jag upp till sälen igen -.-
Och det kommer säkert ta dubbelt så lång tid...
Ser fram emot att åka skidor men inte att åka bil.


Ja, nu orkar jag inte tråka ut er mer. Ska läsa en massa bloggar sen funderar jag på att gå in och läsa. Har kommit en bra bit i boken, och den har verkligen greppat tag omig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0