Härlig fredag.

Har varit en mysig fredag. Bra lektioner, har fått mycket gjort samtidigt som jag har haft roligt. Rasterna blir ju bara mysigare och mysigare på ps ;o I alla fall, efter skolan så stack vi tillbaka till ps1 så hjälpte jag Bianca med att moppa. Sen ville jag gå och köpa nötter, men där var skit lång kö. Så sur jag blev för jag inte fick mina efterlängtade nötter ;@ Rrr!
När vi kom in på knudan regnade piss från taket ;s Äckligaste jag varit med om på länge. Bianca, Clara, Hannes och jag stack hem till mig och där satt vi bara och snackade tills båda hade stuckit. Har kollat på " I rymden finns inga känslor " den var faktiskt bra. Simon gillas! ;)
Imorgon blir det väla, sen Bianca och My. Dem kommer hit och fixar sig. Sen sticker vi till ekebo. Yee, är så taggad. Ska verkligen ha roligt !

En super gullig bild på mig, Bianca, Julia och Hannes.

En tjej som jag verkligen saknar!! Hon är sjuk men är på bättringsvägen. Är hon inte bara för underbar ?

Kommentarer
Postat av: Elskipelski :D <3

SAKNAR DIG MED! ;D <3

ses på måndag <3



puss! <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-29 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0