Godmorgon ;D

Blir en lätt dag i skolan idag. Ska hem och plugga så behöver man inte tänka på det sen. Jag ska nog börja ta på mig lite kläder för jag sitter här med mjukis brallor och en slappe tröja. Orkar liksom inte ha på mig något annat. Men det ska jag inte ha i skolan. Outfit kommer senare. Snart ska jag gå för skolan börjar ju snart ;) Tycker inte det händer något roligt just nu. Men det får jag väl se till att det gör snart. I helgen så ska jag och Bianca till ekebo och ha det roligt. Sen ska jag ju tilll väla eller stan för att fixa lite saker som jag skrev i förra inlägget. Nä, nu ska jag sluta babbla. Måste ta på mig. Hade faktiskt kunnat ligga hemma vid tv hela dan bara chilla men så går det ju inte till.

Tycker ni inte naturen är extremt tråkig just nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0