God och nyttig frukost. + att man blir mätt.

Godmorgon.
Idag börjar jag sent. Skönt, slutar där efter kl 14:00 men efter skolan kan jag inte bara sticka hem. Har en massa att göra. Efter skolan ska jag hjälpa Bianca med städningen. Efter det ska jag vänta på Clara som slutar fyra. Där efter sticker vi till väla och kollar lite. När vi är färdiga där så sticker man hem och fixar kvällsmaten till familjen. Har HK läxa som ska göras. Har nästan skrivit klart allt om rotfrukter nu ska jag bara göra en hel måltid med rotfrukter. Det kommer inte bli svårt. Ska göra marinaden nu, eller snart. Sen är det bara att slänga in rotfrukter i ugnen med lite krydder. Sen steker man kyklingen. Plus en sallad. Inte speciellt svårt och det blir gott ;)
Nu i morse så har jag ätit yoghurt med varma hallon och te. Tråkigt att vi bara har frysta hallon. Ska köpa färska idag så värmer man det i mikron och lägger i det i den kalla vanilj yoghurten. Mums, nyttigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0