Fy fan säger jag bara!

Ska man bara kunna ha en bra dag?
Tydligen.
Just nu mår jag piss.

Har varit hos tandläkaren. Jag fick dra ut en tand !
Haha, så klen jag e.
Jag tror alla tycker det e lika jävlig som jag när man dragit ut en tand.
Första gången för mig.

För fick jag ta dem röntgenbilderna. För första gången fick jag in dem stora bilderna i flabben.
Stolt!
Det va faktiskt inte så farligt som det va för ett årsen.
Sen pillade Håkan - min tandläkare - med en massa saker på mina tänder. Det tycker jag faktiskt är skönt. Och tandläkar handskarna som han tar med i munnen smakar faktiskt inte helt fel ;)
Haha, ne men den biten är inte farlig.
Sen sa han att vi skulle dra ut en av mina tänder - den som jag har bitit sönder ;$ hehe, en bit av min ena tand har lossnat. Sen hade den ingen rot.
Så dem tog först någon kräm, sen en spruta. Inget av de gjorde ont.
Sen började dem dra av tanden ;s Vilket ljud! Jag trodde jag skulle svimma.

Nu smakar det bara blod i munnen. Det vill tydligen inte sluta.
Och bedövningen är snart borta ;s
Känns som om jag ska spy. Blodet antar jag ;s

Det sorligaste är att jag ska dra ut 7 tänder till och skruva in 7 andra. Går genom släckten -.-
Kul, jag längtar redan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0