En snabbis.

Pappa kom och hämtade mig vid fem. Sen stack vi till hans "favorit" ställe, Väla.
Egentligen var det inget roligt som vi köpte där, men samtidigt var de det.
Jag är en liten buse som börjar blogga direkt på ett litet uppehåll. På torsdag sticker jag och pappa iväg på en liten weekend i sälen. Blir bara borta mellan torsdag och söndag. Därför behövde jag lite skidkläder.
Skidjacka, underställ, skidglasögen och till sist chai latte. Vad passar inte bättre än chai latte när man har varit ute och åkt hela dan och vill ha något varmt att dricka ?

Sen blev det ett litet ombyte. Jag tycker jag har en viss likhet av en apa på den här bilden. I like !


puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0