Ekebo - Lördags.

Det var ju ekebo i Lördag. Har inte hunnit blogga nu på ett tag. I Lördags va jag ju på väla. Sen skulle jag städa och sen kom Bianca. Vi fixade oss till ekebo och sen kom My och hämtade oss. Vi hade en super kväll ! Mycket roligt ;) Dagen efter så pluggade jag och lite så. Sen på kvällen gjorde vi hemma gjord sushi och sen stack jag och Clara till hennes mamma. Gick ut på kvällen och träffade några. Idag har det varit skola, ska plugga nu, eller snart för vi har seminare imorgon. Kommer gå bra känner jag. Fryser som en gris! Det har börjat snöa igen, det gillar vi inte! På söndag sticker man till sälen. Är inte super taggad men det kommer nog vara roligt.

Jag och min älskade Bianca innan ekebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0