Kossa!

Lång helg !! Sälen på söndag. Men just nu har jag ont i hela kroppen. Tror jag har träningsverk ;$ Asso allvarlig, det e cp jobbit. Så fort man rör sig gör det ont. Not good ! Håller just nu på att föra över bilder till min hårddisk. Skönt att bli av med en seg dator. Och så har jag plats för en massa annat. Skit trött, höll nästan på att somna på spanskan, pinsamt... Eller ögonen korsade sig. Det e sjukt jobbigt att lyssna på svensk kärleks rapp. Fast jag kan inte hålla mig borta. Så härligt men samtidigt mår man piss av det. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vill shoppa. Har pengar där uppe som jag egentligen skulle köpa ett objektiv för. Men det går inte bra. Får nog skit i det. Man behöver inte ha det värsta för att vara bra fotograf. Det är hur man fotograferar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0