Trust your instinct...

Gomåns!
Nu är jag vaken, eller har varit det ni i 40 min. Har duschat och druckit lite is chai och vanilj yoghurt. Nu vill jag bara att håret ska torka, ta på mig och sminka mig. Så är jag färdig för skolan. Idag har jag bara tre lektioner. Hade tänkt att plugga en massa idag. Börja på romarna, köra igenom engelskan och spanskan. Samt träna på matte och no provet. Matten kan jag allt men eftersom vi har prov imorgon och jag satsar på alla rätt så är det nog bäst att köra igenom så man verkligen har koll på allt. Efter fredag - alltså imorgon - så har jag lång helg till nästa fredag. Sticker ju med Clara och familjen till sälen. Samt att min mormor och hennes sambo ska med. Är lite rädd för min mormor. Hon ska åka skidor i en mintgrön  overall ;s PINSAMT, jag känner inte min mormor. Men ska se om jag får bild på henne i det. Men känner mig inte taggad. Jag är inte sugen på snö och sen kommer man upp till snö och kyla. Inte bra de. Men fast jag inte är taggad nu så kommer jag nog bli det när jag väl står i backen.
Vet allvarligt inte vad jag ska göra just nu. Fryser i alla fall som en gris. Jobbigt läge. Gåsa hud ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0