Tisdagar är så extremt långa.

Inte för att dem är tråkiga men dem är så långa. Ibland känns det som om dem aldrig ska ta sluta ;o
Har haft bild, HK, musik, svenska och idrott. Efter skolan stack jag och Bianca och tog bussen. Sen hoppade hon av så fortsatte jag till pappas jobb. Hämtade mina saker hos mamma och sen handlade vi. Ska kolla tv och lata mig ikväll. Skönt ! Hade seminarie idag och det gick skit bra. Kunde allt, så blev godkänd.
Sticker ju snart till sälen. Är inte sugen på snö! Kallt och tråkigt. Jag vill ha värme inte mer kyla ?! Men det kommer väl bli kul när man väl är där.
Bianca har ju fyllt år idag så tog jag med kameran.
Jag och min Elski !
Grattis Bianca !!
Haha, så sur man ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0