Shit vad tiden gått snabbt !! ;o

Klockan är ju snart fem!
Har ju gjort tre prov idag. Började med seminare i so. Det gick super duper bra. Fast det gör det ju alltid ;) Sen efter skolan så gjorde jag no provet. Svarade på allt och det kändes hyfsat bra. Det var på en fråga som inte kändes så bra. Efter det så gjorde jag HK provet ;s Not good. Svarade inte på två eller tre frågor av 20 något. Men nu är det gjort och känner mig nöjd. Ikväll ska jag träna på engelskan och spanskan. Är hemma själv till sent (y) Mysigt. Gillar att sitta i mörker här hemma och bara tänka på sig själv. Sen ska jag nog värma en bli lasagne från igår. Eftersom pappa kommer hem sent så får man fixa sånt själv. Ska fortsätta och lyssna på rixfm och läsa kissies blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0