Natti natt för Cassie..

Nu tror jag det är dags för mig att hoppa i kojs. Är super duper trött. Men imorgon blir det sov morgon. Börjar 10.15 och behöver inte duscha för det gjorde jag för en timme sen typ. Tvättade navlen också (y) Imorgon har jag tre prov som ska göras. Kan allt. Har varit duktig och tränat på allt. Så då får vi bara hoppas på det bästa. Men för att göra bra ifrån sig så måste man sova lite. Nu dem senaste dagarna har jag bara känt att jag inte vill vakna upp, utan bara ligga i sängen och sova resten av livet för det är så avkopplande. Men hur kul är det på en skala ? Skit tråkigt. Så det är inget att satsa på. I helgen ska jag slagga hos syster Bianca. Kommer som vanlig bli hur mysigt som helst !
Diggar min sovtröja jag fick av Claras pappa. Han är ju bamse och jag gillar bamse tröjor. Skit goschiga att sova i ! Eller gå runder i över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0