Man kan ju inte gnälla på vädret här uppe ;)

Det är ju bara för härligt med skid semester. Jag tycker vi har haft tur med vädret, fast det blåser ganska mycket. Men sån är livet.

Trillade två gånger idag ;$$ andra gången skrek några killar uppe från sittliften " hur går det där nere " Haha, så duktig man kan vara ;)
Jag tycker faktiskt det är lättare att ha med kameran än vad jag trodde. Men igår fick jag panik. Väskan fastnade i ankarliften. Så fick jag inte av den. Så hängde jag bara där medans den var mycket starkare än mig. Tillslut fick jag av den. Och Clara stod där bakom mig och flabbade åt mig! Värsta äventyret. Fastnade idag också men det gick lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0