Kolla vad man kommer hem till !

Just nu har jag kommit in från att ha hämtat en blöja hos grannen för jag har skitit på mig ;$$ haha, nej kanske inte ;) Har min kusin på besök och dem hade ingen blöja med sig så jag fick springa till grannen. Asso shit vad jag är varm just nu ! Mitt klimat ändras till skit kallt hos pappa. Och stek hett hos mamma. Bara jag inte blir förkyld så. Ska fixa filmerna till ikväll. Packa det sista. Och fixa mig lite smått. Sen sticker jag till Bianca.
Helt oväntat har mamma köpt två linnen till mig. Skit snygga, eller vad tycker ni ?

Gott mos, tycker jag (y)
Nu ska jag göra lite nytta och bli färdig för att sticka. Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0