HOME ;D

Jag är hemma igen :D
Eller det har jag varit sen igår ;) Kom hem vid typ den här tiden. Ska mysa med film och sånt grajs ikväll.
Idag blev det plugg, sen väla. Har fått en jeans jacka - kommer kanske bild - sen köpte jag en chai te burk ( har redan käkat upp den andra i sälen ;$$ not good!! ). Sen har vi bokat in tid för navelpiercing på söndag. Så på söndag har jag hål i naveln (y) Love it! Glad som in i. Sen handlade jag med mamma och Clara. Sen åkte jag och Clara ner till big buddha. Käkade buffé med Bianca, Elsa, My, Emilie, Julia, Josse och Ebba. Hade det super trevligt. Vi satt inne på buddha i typ 3-4 timmar ;$$ Sen satt man på knudan ett litet tag, såg en massa snyggingar ;) Sen tog man tåget med en bajsig Clara. Och så var vi tillbaka till filmen.


POSS (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0