Hallå på er.

Jag vet att jag varit dålig på att blogga. Men ska bättre mig lite. Har liksom inte haft tid, ork eller lust. Har inte haft något vettigt att skriva om och då är det inte lönt tycker inte jag i alla fall ;)
Men jag pierca ju mig i söndags. Är riktigt nöjd.
Till Julia Wall som undra : Det gjorde inte ont när man gjorde det. Tången kändes knappt, hålet kändes som ett litet stick, när han satte in piercingen så kändes det inget. Men som sagt det är från person till person. Man uppfattar smärta på olika sätt.
I veckan har jag varit i skolan och pluggat. Så har inte hänt något kul. Idag fick jag gå hem från skolan för jag hade så sjukt ont i huvudet ;s Men ska till skolan imorgon. Har två prov - No och HK - och seminarie - romarna. Fast tror allt kommer gå bra. Ska köra igenom allt med pappa ikväll så jag kan få de mesta rätt. Fick veta mitt matte prov i måndags!! Ett fel -.- Tråkiga slärv fel! SUR. Inte imorgon ne.
Har också fixat Claras header och design. Om ni vill kolla in det så klick på hennes nya header nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0