Ett år sen..

jag åt godis. Så Då har ett år till gått ;o Tiden går extremt fort. Tänk så mycker man gjort sen 1 februari 2010 - 1 februari 2011. Hade inte precis tänkt börja äta godis igen. För jag känner inget behov. Sen vill jag inte börja för då kanske man får ett beroende. Det vill jag inte ha. Jag behöver inte godis. Men istället för att lägga till så tar jag bort en sak till. Jag ska se om jag klarar att inte äta kakor på ett år. Samtidigt som jag inte äter godis. Tråkigt ämne.. Jag ska i alla fall till skolan. Ska dricka upp mitt te och sen ska jag leta upp ett par strupor. Sticker tjugo i åtta.

Idag fyller Bianca år, så vi ska fira henne lite.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0