Drömmer jag eller ? ;)

Nu har jag kommit hem från väla. Och gissa vad jag gjorde där ? ;)
Jo jag har piercat navlen (y) Jag tyckte faktiskt inte det gjorde ont. Först tvättade han navlen, sen ritade han prickar på navlen. Sen fick jag lägga mig på en brits. Så Började han med att sätta en tång på navlen. Gjorde inte ont, sen sa han att det kommer sticka till lite. Och det gjorde det. Men det var inte värre än ett hål i örat. Sen när han gjort hålet så skulle han sätta på piercingen. Det kändes inget. Men det är nog bättre att tro att det gör ondare än det gör. För som jag har hört så gjorde det skit ont på dem. Men tror det är från person till person. Nu är jag skit lycklig. Men det är lite ovant att ha någon i navlen. Får ta av plåstret om fyra timmar typ.

Så här ser mitt typ ut. Ljus rosa och skit snyggt ;)

Kommentarer
Postat av: julia wall ♥

kan du inte lägga ut några bilder på hur de blev ?

har tänkt göra de också, gjorde de ont ?

kram

2011-02-14 @ 20:13:09
URL: http://juliacatarina.blogg.se/
Postat av: Alice!

hej! jag undra om du kunde förstora din text på dina inlägg för jag ser knappt var där står!?

snälla!!!!!!!

kram<3

2011-02-16 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0