Det är för fan lov nu ;D

LOVLOVLOV!!!! DAMPDAMPDAMP!!!!
Ne, skoja. Men det är ju lov! Roligt. Ingen skola på nio dagar ;D Tråkigt att Elsa är i sälen hela veckan så man kommer inte träffa henne ;// Ska i alla fall träffa Bianca och några till får man ju hoppas.
Nej, nu snackar vi om idag. Egentligen har vi inte gjort så mycket men ändån har vi gjort en massa. Dagen började med svenska. Sen hade vi rast och då skulle vi göra en pyramid av människor ? knasiga vi e. Hade engelska och matte. Sen var det lunch. Skulle egentligen gå till ps2 för att ha ensamble själva eftersom Petter va sjuk. Men vi struntade i det och gick runt och fota oss i parken. Elsa jag kommer verkligen sakna din SUPER DUPER gulliga egopix;D Till sist spanska. Efter skolan gick jag och Clara ut och åt sushi. Gott som vanligt. Laxen var extra god idag (y) Nu är jag i alla fall hemma. Ska vara färdig för att sticka kl sex. inte många minuter till ;s Jag och pappa ska äta hos Petter och Chalotte. Så ska vi snacka om i sommar. Dem ska nog hänga med oss på vår bil resa ner i europa. Roligare att vara fler tycker jag (y) I så fall blir vi kanske åtta stycken istället för två. Tommen opp.
Här kommer i alla fall bilderna från idag.
Sen blev det sushi (y)
Förlåt för alla bilder. Hoppas det inte gör något. Men kunde bara inte välja ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0