Bianca sovis (y)

Hallo. Vet ni vad ? Jag hade det super mysigt igår. När jag kom till Bianca låg vi och snackade. Jag, Bianca och Saffi. Sen stack vi till maxi. Jag skulle skjutsa Bianca på en cykel. Och jag kan knappt cykla ;$ Så jag trillade och skrapa upp mitt knä. Men det får mig bara att tänka på sommaren. I alla fall på maxi, så köpte vi oss feta. Fem stora energi drickor och en liten. En cp stor godis påse, en läsk och nötter. (y) Jag käka godis för första gången på ett år och nästan en månad igår/idag. Så besviken ;) Men det var faktiskt gott, men mer godis för mig blir det inte på ett tag. Så gott va det inte. "Säger vi". När vi kom hem. Så kom Clara och Hannes. Vi låg och snacka i soffan, super mysigt hade vi det. Sen kollade vi film. Dålig skräckfilm. Sen fick vi för oss, eller Clara och Saffi fick för sig att gå ut. Så det gjorde vi. Vi gick ner till råå hamn. Skit mysigt de med (y) Gick hem och sen var man typ död. Sov inte. Men nästan. Så har inte sovit sen tio på morgonen i lördag ;ss Eller oj. Jo, jag somnade i soffan här hemma. Obs.
Nu ska jag ligga i soffan och kolla solsidan kl åtta. Solsidan likes me! Ska kolla wallander också tror jag. Kul med deckare. Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon.

Soper gollig bild på mig, Bianca och Saffi, innan vi skulle till maxi (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0