TRÖTT ?? ;o

Shit. Jag är sjukt trött. Vet egentligen inte varför jag inte har gått och lagt mig ;s
Ska göra de nu i alla fall. Asso just nu sitter jag och är nervös över min navelpiercing ;s Tror seriöst att det har blivit inflamerat ! Usch. Mår inte bra över det ! Vet inte hur jag ska göra. För de ser inte bra ut i alla fall... Var i stan i lördags och kollade den. Men då sa hon att den var uttråkad. Hade tydligen tvättat den för mycket. Men det känns som om jag har tvättat den för lite. Men om de skulle varit så, då skulle det vara varit. Men det är de inte. Usch, blir yrrrrrr. Tror jag behöver tänka på något annat. Som sängen. Är sjukt trött. Gonatt. Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0