Snart sätts nya drömmar på spel !

Asso jag fattar inte. Jag har försökt plugga hela dan. Men inte fö rän nu vid nio som det blev lite fräs på mig. Kan typ alla 237 oregelbundna engelska verben. Skit tråkigt att plugga in. Kan alla uton trettio kanske. Men vi får hoppas att förhöret går bra på fredag.
Imorgon ska jag och Bianca plugga efter skolan. Medans vi ska vänta på Elsa som ska ha engelska och tennis. Vid fem går vi ner och käkar sushi på zakura. Ska bli så sjukt gott ! Och självklart hur mysigt som helst när man är med dessa underbara tjejerna.
På fredag så ska man sova hos Elsa. Vi satsar på fint väder så vi kan tälta (y) Ska käka hemma gjord pizza också. Mums. Shit, det är ju snart lov. Veckan har gått jättefort ! Tiden bara rinner ut. Snart är jag tant. Haha, nej. Först ska jag vara barn så länge som möjligt. Vill verkligen inte växa upp ;)
Förra gången vi tältade hos Elsa. Lite närmre sommaren förvisso. Men gud vad mysigt det var ! Helt sjukt vad tiden gått fort. Detta var snart ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0